tagged

Setelah sekian lama tak kene tag..maybe coz dulu awal2 dulu slalu org tag aku tak layan =)..seb baik tag kali ni takde jawab2 soalan..klo tak,tak layan gak =P


Copy gambar di atas lalu posting di blog anda
Teruskan tags ini minimum ke 5 blogger muslim yang anda kenal
Jangan lupa tinggalkan komen pada blog mereka
Tulis alamat blog anda (di bawah gambar) sebelah alamat blog pemberi tag


Dibuat oleh: antownholic.blogspot.com, reskitrianto.blogspot.com, bashrie.blogspot.com, juzzyouandme.blogspot.com, sweethoney sofiaroxy, Zhoewynz.blogspot.com, UmmiRosma, Munirah Abd, theorangelily.blogspot.com, lilred799.blogspot.com, thecuppycakeyumyum.blogspot.com, shikinsaiful.blogspot.com, azmiworld.blogspot.comombaktakjahat.blogspot.com,
princesssyaluv.blogspot.com,
farafiqa.blogspot.com
dominggo.blogspot.com


Orang yang dipertanggungjawabkn tuk meneruskan tag ni ialah:
den : thenthang
zaini : seseorang yang biasa...
raja : aku tengah blur
asrool : singa kecil
kuyu : betmen

special tag tuk org yg lama tak update blog :
kakak iftida..slambe tag kak sendri =p
Labels: | edit post
6 Responses
  1. fauzan Says:

    Oleh sebab aku dah kena tag sebelum ni (menda sama). Aku link kan ko je lah eyh... hu3


  2. adeh..dah ade ek..tak prasan lak aku


  3. Ezzudden Says:

    aku kene buat gak ke bad..malaih la but tag2 nih...


  4. hahaha..ikut keikhlasan..aku pn 1st time wat nh =P


  5. buzzy Says:

    masuk ko ni..dah 3 org tag aku...adeh..mcm2 lak event bile ade blog ni.tag itu ini..


  6. Hashim Says:

    Tag jangan tak tag....

    Salam perkenalan dan Salam Aidilfitri.