male pregnancy!!!

huh gila! benda pertama terlintas bila dengar news ni..maybe dah ramai yag dah tau benda ni..
dengan kemajuan sains dan teknologi sekarang, lelaki pun dah leh pregnant..gambar ialah mr.lee dr china yang telah dgan sukarela menjadi bahan ujikaji bagi projek gila ni..
sekarang ni, dia berada di satu tempat yang tak diumumkan kerana dia kata dia tak suka bila mendapat perhatian yang berlebihan dari pihak media(padahal dia volunteer tu nak capap je!!)..
dia anggap benda ni sebagai satu seni..
benda ni sebenarkan memang haram kerana telah menentang kejadian ALLAH S.W.T.
Image hosted by Photobucket.com
cover kat TIME mag
Image hosted by Photobucket.com Image hosted by Photobucket.com Image hosted by Photobucket.com
gambar masa diinterview media
Image hosted by Photobucket.com
cover paper kat egypt
Image hosted by Photobucket.com Image hosted by Photobucket.com
more info
Labels: | edit post
0 Responses